Certificat d'habilitació professional
Com ja sabeu des de l'1 de març de 2024 és obligatori l'ús del certificat d'habilitació professional per fer determinats tramitats amb l'Administració. Com ja es va informar en aquesta notícia anterior, és obligatori aportar el certificat d’habilitació professional del col·legi per a aquells tràmits que no es canalitzen mitjançant el registre col·legial, com ara la tramitació de cèdules d’habitabilitat.
Aprofitem per recordar que aquest certificat té una vigència d’un mes des de la seva emissió, però el que determina la seva validesa és la data de presentació de la sol·licitud del tràmit. Per tant, encara que hagi transcorregut més d’un mes, el certificat serà vàlid si era vigent en el moment de fer la sol·licitud inicial, però només per aquella sol·licitud. Transcorregut el mes se n'ha de sol·licitar un de nou per nous expedients.
Podeu rellegir la notícia original en aquest enllaç:
Certificat d’habilitació obligatori per tramitar cèdules sense registre col·legial
27/06/2025