Gabinet tècnic: Consultes telefòniques
El Col·legi posa a disposició del tècnic diferents eines per realitzar consultes sobre normatives, tràmits, programes informàtics... entre altres temàtiques.
El Fòrum, les preguntes freqüents i el grup de Telegram, són part dels recursos que el Col·legi disposa, però possiblement l'instrument que més s'utilitza és la trucada telefònica. Les consultes que es fan telefònicament tenen un horari d'atenció, que és d'11:30 h a 15:00 h, de dilluns a divendres i dimarts tarda de 16:00 h a 18:30 h. L'horari limita l'atenció al col·legiat i per aquest motiu s'ha creat un formulari per deixar registrat el dubte i en menys de 24 hores el Col·legi es posarà en contacte amb el tècnic per ajudar en la resolució.
Aquest nou apartat està inclòs en el menú que trobareu a la pàgina d'inici de la web del Col·legi CATGI.cat.
Les altres opcions per fer consultes, el Fòrum, les preguntes freqüents i el grup de Telegram, són molt efectives per a crear comunitat entre els tècnics i aprofitar dels coneixements de tots per crear comunitat.
Des del Col·legi us animem a participar de qualsevol dels recursos per resoldre les vostres qüestions tècniques.
12/12/2024